Faʻafefea ona filifili se okesene faʻatulagaina e tusa ai ma le tino manaʻoga?

Tausiga o le soifua maloloina i aso uma: 76% o tagata faigaluega sinasina o loʻo i totonu o se tulaga maloloina. O tagata e mafai ona faʻaaogaina e aofia ai ofisa paʻepaʻe papa, tagata fai polokalame, fafine maʻitaga, ma isi, kamupani lelei, tane lelei, ma mafai ona saunia se soifua maloloina okesene tausi soifua maloloina mo tagata faigaluega ma tagata fiafia.

1-2L o se ituaiga soifua maloloina ituaiga. I aso uma faʻaaogaina, pe a e manavaina le maualuga okesene faʻatumuina gaosia e le 1 poʻo le 2L oxygen concentrator ma aapa i le 93%, o le okesene faʻasusu i le alveoli o 24-26%. Mo tagata matutua, E le mafai ona suia ia faʻailoga, e mafai ona manatu i ai o se faʻaopoopoga o le okesene toto.

O le 5-10L plateau oxygen generator o loʻo avea foʻi ma ituaiga soifua maloloina + togafitiga ituaiga. I le vaʻai atu i le maualalo o manaʻoga, ma eseʻese manaʻoga mo le siʻosiʻomaga o loʻo faʻatau ai le robot, o le masini masini ma isi manaʻoga, o lenei tusitusiga o le a le faʻamatalaina ai. I se taimi mulimuli ane, o le a ou tusia ai se tala faʻapitoa i le auala e filifili ai se laupepa masini. , E fautuaina e te uai mai ia te aʻu muamua.
Togafitiga faafomai: Tagata mafatia mai faamai o le fatu ma cerebrovascular, faamai o le fatu fatu, thrombosis cerebral, toto maualuga, niumonia, bronchitis, sela po o mama fatu fatu, taimi umi inhalation oxygen o le ai ai se lelei togafitiga togafitiga.

Luga 5L auai i le ituaiga togafitiga. A e faʻaaluina le maualuga o le okesene faʻatumuina e le 5 poʻo le 8L oxygen concentrator ma oʻo atu i le 93%, o le okesene totoʻo i le alveoli e 33-41%. Mo le tagata maʻi, e lava le okesene e mafai ona tuʻuina atu. E mafai ona faʻaleleia le tino atoa o le puipuiga, faʻamama le manava, ma faʻaleleia le gaioiga o totoga i totonu.
Faʻamatalaga o le tafe: Toe fai se faʻasalaga ma le okesene faʻasili atu i le sili atu ma le 90%, ma o le maualuga o le tafe o le okesene faʻatulagaina fuafuaina pe fia lita.

O le tafe e aofia ai itu e lua: o le okesene tafe ma le faʻasologa o sili atu nai lo 90% ma le maualuga tafe.
O nisi pisinisi o le a faʻaaogaina le maualuga o le tafe o le okesene faʻatonu e faʻafoliga o le fomaʻi faʻatulagaina okesene tafe fua faatatau ina ia fenumiai le manatu. Tagata uma e tatau ona uai atu i le eseesega.

Ave se faʻataʻitaʻiga o le okesene 3L okesene. Vaʻai le ata i lalo. A e fetuʻunaʻi le tafe i le 0.5L-3L, o le okesene faʻatulagaina o le 93%, o se tau masani. A o le tafe fua faatatau o fetuʻunaʻi i le 4 ma le 5L, o le okesene faʻatopetope vave paʻu ifo i le 82% -78%, o se sese tafe.

How to choose an oxygen concentrator according to body needs

Faʻafefea ona faʻamasino le faʻamatalaga pepelo o le okesene concentrator pisinisi i luga ole tafe?
A faʻatau se eletise okesene 5L, fesili i le tagata faʻatau atu, e mafai ona oʻo le okesene ile sili atu ile 90%?
Faʻaaoga meafaigaluega suʻega lona tolu-vaega e siaki ai le faʻatulagaina moni o le okesene. Vaai i mea faigaluega oi lalo.

singlenewimg

Hangzhou Gravitation Medical Equipment Co., Ltd. faʻapitoa i le gaosiga ma le faʻatau atu o okesene concentrators.


Taimi Post: Me-24-2021